Všechny objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou závazné. O přijetí objednávky a upřesnění termínu vyřízení Vaší objednávky Vás budeme informovat E-mailem nebo telefonicky, E-mail nebo telefon povinný údaj.
Zboží Vám bude odesláno prostřednictvím České pošty nebo zásilkové služby PPL. O odeslání Vás informujeme E-mailem. Ceník poštovného se řídí dle, platného ceníku české pošty nebo přepravní společnosti.
Platit v našem obchodě můžete jedním z následujících způsobů:
Při reklamaci se Vám budeme snažit vyjít vstříc a záležitost řešit v co nejkratším možním termínu. K rychlému a úspěšnému vyřízení reklamací dodržujte, prosíme, následující podmínky.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte nám zjištěné vady co nejdříve E-mailem na adresu info@servisps12.cz, případně telefonicky.
Reklamace musí obsahovat popis zjištěných závad a jejich projevů. Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 5 pracovních dnů a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.
Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit doporučeně na adresu prodejce. Zboží musí být zbavené nečistot a řádně zabaleno tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy, součástí reklamace je kopie dokladu (případně včetně dodacího listu).
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu zboží, funkčních vlastností a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Záruční lhůta se nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.